چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۳

قمار در تلویزیون؛ برنده باش و علی فروغی زیر تیغ انتقاد!

فرارو- بار ها سخن از این گفته شده است که صداوسیما تبدیل به یک قمارخانه شده است. این انتقاد تند بیشتر ناظر بر مسابقات و سرگرمی های جایزه محور آن است. در برخی دیگر از برنامه ها نیز که مسابقه محور نیست برای جذب مخاطب،اسپانسر برنامه شانس و اقبال را برای کسب تعدادی جایزه به مخاطبان می دهد. این وضعیت حالا تبدیل به یک چالش بزرگ برای صداوسیما شده است. مسابقه برنده باش از جمله برنامه های پربیننده تلویزیون است که مجری آن محدرضا گلزار است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)