پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۱۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۴:۳۳

کارگروههای منطقه ای استانداران فرصتی برای پیگیری مطالبات استانها است

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری کارگروه استانداران منطقه دو کشور در اصفهان، گفت: برگزاری کارگروه های منطقه ای استانداران فرصتی مناسب برای پیگیری هر چه مطلوبتر مطالبات استان ها است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)