چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۸:۲۱

خدای قاصدِ هدایت

تهران- ایرنا- گاهی زیاد جوش می زنیم و از پاپ کاتولیک تر می شویم، شاه می بخشد و ما شاغلامان نمی بخشیم، خیال می کنیم اگر ما نباشیم تا زمین و زمان را برای هدایت خلق به هم بدوزیم و یکسره خدا را و طریقش را نشان دهیم، بساط هدایت زمین می ماند و خدای هادی، خداوندی نمی کند. ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)