چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۵۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
هدانا ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۶:۱۶

بخش های غیردولتی برای سهم بیشتر در اقتصاد در کنار هم باشند

تهران - ایرنا - دبیرکل اتاق تعاون ایران گفت: سهم بخش های غیردولتی اقتصاد کشور از 25 درصد کمتر است، این موضوع به این معنا است که دولت بر بیش از سه چهارم اقتصاد احاطه مالکیتی دارد و این امر نشان می دهد بخش های غیردولتی اقتصاد باید در کنار یکدیگر باشند و با هم همکاری کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)