دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۲۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روزنامه باختر ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۲۰:۴۲

رستمی : صد بار دیگر هم تست دوپینگ می دهم

بعد از حضور ماموران وادا در مجموعه ورزشی آزادی برای گرفتن نمونه دوپینگ از وزنه برداران ملی پوش، چون نام او هم به عنوان یکی از چهره های شاخص وزنه برداری دنیا در لیست وادا بود، از کرمانشاه به تهران رفت تا آزمایش بدهد. به گزارش باختر و به نقل از ایلنا، کیانوش رستمی یکی از چهره های پرمدال المپیکی و جهانی تاریخ وزنه برداری ایران، تاکید دارد که او ثابت کرده است نه فقط این بار، بلکه اگر صد بار دیگر هم ماموران وادا بخواهند، او حاضر می شود و آزمایش می دهد. هیچ مشکلی هم برای انجام آزمایش دوپینگ ندارد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)