دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۵۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۱

فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان جریمه شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه اعلام کرد: تیم صنعت نفت آبادان به دلیل داشتن پنج بازیکن اخطاری در دیدار برابر پارس جنوبی جم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. همچنین یعقوب پیری مدیر تیم استقلال خوزستان در دیدار برابر فولاد خوزستان که در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برگزار شد تخلفاتی مبنی بر درگیری و رفتار غیر ورزشی با بازیکنان مقابل پس از پایان بازی انجام داد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)