سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۳۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۸

سقف برداشت از خودپردازها 2 برابر می شود

بانکداران خواستار این بودند که بانک مرکزی به آنها اجازه دهد که بتوانند به این نیاز مشتریان خود پاسخ دهند. حتی بانک هایی که به صورت مستقیم دریافت وجه بالاتر از سقف تعیین شده بانک مرکزی از دستگاه های آنها قابل برداشت نبود، روش ها و شیوه های دیگری را به صورت دو مرحله ای و غیره به کار گرفتند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)