پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۰۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
عیار آنلاین ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۸

استفاده از کارت سوخت برای پرداخت الکترونیکی در جایگاه ها

رئیس کانون کارفرمایی جایگاه داران سوخت کشور درباره سرنوشت کارت های سوخت گفت: این کارت ها فقط برای سهمیه بندی سوخت نبود، بلکه اطلاعات و آمار سوخت و خودروها را در اختیار شرکت نفت و آنهایی که می خواستند از این آمار استفاده کنند قرار می داد که این دقیقا همان کاری است که در تمام دنیا سال هاست اجرا می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)