دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۲۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۳:۱۲

معاون اول رئیس جمهور فاز دوم توسعه تغلیظ مجتمع مس سونگون را افتتاح کرد

پروژه طرح توسعه کارخانه تغلیظ مس سونگون با تولید 150 هزار تن کنسانتره مس در سال با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،اسحاق جهانگیری در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی، با حضور در شهرستان ورزقان، کارخانه فاز دوم تغلیظ مس سونگون را افتتاح و از بخشهای مختلف آن بازدید کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)