سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۳۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۰۰:۰۸

طلب 80 میلیارد تومانی شرکت برق کرمانشاه از مشترکان

علی مراد مرادی مجد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: به ازای هر کیلووات ساعت انرژی مصرفی، 30 ریال عوارض برق پرداخت می شود و این مبلغ به صورت مستقیم در بازسازی شبکه های برق روستایی و انرژی های نو هزینه می شود. مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ادارات با ارائه تقاضا از تخفیف 50 درصدی برخوردار می شوند، گفت: 40 میلیارد تومان مطالبات از ادارات و 40 میلیارد تومان نیز مطالبات غیراداری داریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)