پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۲۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۳

کلنگ گازرسانی به شهرهای سیستان و بلوچستان بر زمین می خورد

محمد حسن طهرانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: بیژن زنگنه وزیر نفت به همراه معاون و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران فردا به سیستان و بلوچستان سفر می کند. مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان افزود: قرار است فردا با حضور مسئولان کشوری و استانی، کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به شهرهای سیستان و بلوچستان به ویژه زاهدان و شهرهای اطراف آن انجام شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)