سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۰۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایران اکونا ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۸:۴۱

دولت هنوز اعزام نیروی کار به خارج را جدی نگرفته است

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کاریابی های بین المللی ایران با انتقاد از عدم استفاده دولت از هئیت های تجاری گفت: در 6ماهه سال 94 حدود 2هزار و 700 نفر اعزام نیرو به خارج از کشور داشتیم که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5درصد کاهش یافته است. دولت های مرکزی و محلی 139 کشور جهان از جمله ایران می توانند حداکثر تا سال 2050 میلادی سهم سوخت های فسیلی را در مصارف شهری به صفر برسانند و از سه نوع ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)