دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۵۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روزنامه هفت صبح ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۰:۳۶

اولین آیفون 6S در ایران 12 میلیون فروخته شد

هفت صبح- گروه بازار: اولین نفری که در ایران برای خودش یک آیفون 6S خرید فقط 24 ساعت روی ابرها بوده است. مطمئنا اگر شما هم 12 میلیون خرج کرده بودید و در عرض 24 ساعت قیمت گوشی جدیدتان به یک سوم رسیده باشد، حس و حال بهتری نخواهید داشت. پیگیری های خبرنگار هفت صبح نشان می دهد اولین آیفون 6S به فروش رسیده ایران از یک مسافر هندی در چابهار خریداری شده است. فروشنده رند داستان ما آن را به قیمت هشت میلیون تومان می خرد و بلافاصله به تهران می آید و موفق می شود آن را به قیمت 12 میلیون تومان آب کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)