چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۴۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای صنعت ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۷

افزایش سه درصدی مصرف بنزین در زنجان طی نیمه نخست امسال

صدای صنعت -مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از افزایش سه درصدی مصرف بنزین در این استان طی شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد. به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، علی اصغر عباسی افزود: نیمه نخست امسال مصرف بنزین در این استان 166میلیون لیتر بود که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 161 میلیون و 400هزار لیتر ثبت شد که در مجموع افزایش سه درصدی را نشان می دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)