چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۳۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۷

راه اندازی مرکز کنترل خشم در بجنورد

معاون امور فرهنگی و ساماندهی امور جوانان خراسان شمالی از راه اندازی مرکز کنترل خشم در شهرستان بجنورد خبر داد. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، امان الله فیروزه با اشاره به اینکه این مرکز در محل خانه شهروند راه اندازی خواهد شد، گفت: طی اجرای این طرح، کارگاه های آموزشی و کلاس هایی برای شهروندان با همکاری نیروی انتظامی، دادگستری و بهزیستی برگزار خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)