پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۱۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
صدای صنعت ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۷:۵۳

هند 700 میلیون دلار دیگر از بدهی نفتی خود به تهران را تسویه می کند

صدای صنعت- منابع هندی اعلام کردند که دهلی نو دومین قسط 700 میلیون دلاری بدهی نفتی خود به ایران را 12 اکتبر ماه (20 مهر) پرداخت می کند. به گزارش خبرگزاری رویترز، منابع هندی اعلام کردند که هند دومین قسط 700 میلیون دلاری از بدهی های نفتی خود به تهران را تا 20 مهرماه پرداخت خواهد کرد. ایران در ماه اوت از هند خواسته بود یک میلیارد و 400 میلیون دلار از بدهی نفتی خود را در دو قسط مساوی پرداخت کند که نخستین قسط 700 میلیون دلاری چهارشنبه پرداخت شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)