دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۲۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۰۰:۰۸

افتتاح یک واحد بسته بندی ماهی و میگو در کنارک

امجد رئیسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کنارک به مناسبت هفته دامپزشکی به تشریح گزارش و اقدامات دامپزشکی شهرستان کنارک پرداخت. رئیس دامپزشکی کنارک افزود: دامپزشکی کار بهداشت و سلامت دام، نظارت بر زنجیره سلامت مواد غذایی که امروزه بالغ بر هفت درصد از سبد غذایی خانوار را مجموعه ای از فرآورده های دامی تشکیل می دهد را بر عهده داشته و تضمین کننده سلامت هریک از آن ها از مزرعه تا سفره است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)