چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۰۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۸

آفاق: برای المپیکی شدن شانس دیگرمان را امتحان می کنیم

گارد تیم ملی بسکتبال با اشاره به غیبت خود در دو دیدار آخر جام ملتهای آسیا گفت: با حضورم حداقل می توانستم در دفاع به تیم کمک کنم. به گزارش ایسنا، حامد آفاق بازیکن شوتزن تیم ملی بسکتبال یکی از دو بازیکن مصدوم ایران در پایان جام ملتهای آسیا بود که دیدار نیمه نهایی و رده بندی را از دست داد. آفاق که احتمالا در بازگشت به ایران هم حدود دو هفته به استراحت نیاز پیدا می کند، بعد از سومی تیم ملی ایران در جام ملت ها گفت: فرصت بازی در یکی از بهترین مسابقات را از دست دادم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)