چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۴۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۶:۰۱

2 اثر از استان زنجان مقام نخست را به دست آورد

حمیدرضا اسماعیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در اصفهان برگزار شد. وی با اشاره به اینکه بیش از 200 اثر از استان زنجان به این جشنواره ارسال شده بود، تصریح کرد: زنجان در بخش هنرهای تجسمی با 159 اثر بیشترین اثر را داشت. رئیس حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه قبل از برگزاری جشنواره نسبت به داوری آثار ارسالی اقدام شد، اضافه کرد: بر این اساس دو اثر از استان زنجان موفق به کسب مقام نخست شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)