دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۲۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
اقتصاد تهران ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۲

بازگشایی شعب بانکی بدون اجازه بانک مرکزی ممنوع شد

اقتصادتهران: درحالی طی سال های گذشته موسسات اعتباری بیساری بدون اخذ مجوز بانک مرکزی اقدام به بازگشایی شعبه می کردند که با بازنگری در آیین نامه ایجاد یا تعطیل شعبه یا باجه یا نمایندگی مؤسسات اعتباری در داخل کشور این شعب تنها با مجوز بانک مرکزی ایجاد خواهد شد. ایجاد یا تعطیل شعبه، باجه یا نمایندگی بانک ها در داخل یا خارج کشور، طبق آیین نامه ای است که به تصویب شورای پول و اعتبار می رسدکه اولین نسخه آن پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال 1353 به تصویب این شورای رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)