پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۴۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۴

کاردار سفارت انگلیس تهران را ترک کرد

آجای شارما روز گذشته در پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: تهران را با ناراحتی ترک می کنم، برای من یک افتخار بود که جزئی از توافق هسته ای و بازگشایی سفارت انگلیس باشم، روابط ایران و انگلیس رو به جلو است "خداحافظ". به گزارش جماران، آجای شارما طی دو سال گذشته به عنوان کاردار ترددی انگلیس در ایران فعالیت می کرد و پس از بازگشایی مجدد سفارت انگلیس در تهران که در اول شهریور ماه انجام شد، به عنوان کاردار این کشور در ایران منصوب شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)