سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۲۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فرتاک نیوز ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۷:۴۲

آمار عجیبی که استقلال در 4 هفته ثبت کرد

آبی پوشان استقلال تا کنون 4 بازی در لیگ برتر انجام داده اند که در این بین در 3 بازی بازیکنان این تیم با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شده اند. در بازی اول برابر ماشین سازی این دانشگر بود که با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد، در بازی با فولاد آبی ها اخراجی ندادند اما در بازی با نفت مسجدسلیمان این فرشید اسماعیلی بود که با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد، در بازی با پرسپولیس هم علی کریمی کارت زرد دوم را از داور دریافت کرد و تیمش را در دقایق پایانی بازی 10 نفره کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)