سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۱۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۲

ضرورت افزایش ارتباط با نهادهای پژوهشی سایر کشورها

نشست کارگروه های دهگانه دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم برگزار شد و مدیران کارگروه ها با ارائه گزارش عملکرد و بیان دستاوردهای کارگروه خود، برنامه های آتی را اعلام کردند. به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، در این نشست دکتر وحید احمدی، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته و دستاوردهای کسب شده در دفتر ارتباط با صنعت، اقدامات و پیگیری های انجام شده از قبیل طرح های افزایش ضریب برداشت میدان های نفتی ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)