چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۵۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
مشهد نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۷

خودکشی نافرجام دختر 17ساله در مشهد

خودکشی دختری هفده ساله، با حضور آتش نشانان مشهدی نافرجام ماند. شهروندان با مشاهده دختری جوان که قصد داشت در نزدیکی پل میدان بار رضوی از روی یک پل عابر پیاده خودش را به پایین بیندازد، موضوع را به آتش نشانی گزارش دادند. آتش نشانان زمانی به محل رسیدند که این دختر از پل آویزان شده بود و با پهن کردن تشک ایمنی، اقدامات لازم را انجام دادند. آتش نشانان پس از ایمن سازی محل، بلافاصله به روی پل رفتند و توانستند این دختر را قبل از هر اقدامی به پایین بیاورند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)