چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۵۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۱

زیرساخت ها عامل افزایش گردشگری در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در جمع مسئولان دستگاه های اجرایی در خرم آباد، اظهار داشت: امسال از طرف سازمان گردشگری جهانی با نام سال یک میلیارد گردشگر و یک میلیارد فرصت شغلی نام گذاری شده بود که در ایران نیز امسال با نام یک گردشگر، یک فرصت شغلی شناخته شد. وی افزود: از آنجایی که استان لرستان دارای توان و ظرفیت بسیار بالای گردشگری است، نیاز به اهمیت دادن به این پتانسیل هاست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)