سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۱۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ماین نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۶

بارگیری 660 تن سنگ آهن از معدن سه چاهون برای نخستین بار

گروه معادن سنگ آهن - مدیرکل راه آهن شرق گفت: عملیات بارگیری سنگ آهن از معدن سه چاهون به صورت آزمایشی توسط 12 واگن شن کش و به مقدار 660 تن سنگ آهن برای نخستین بار در ایستگاه سه چاهون بارگیری و در ایستگاه چغارت تخلیه شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)