پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۳۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۰

افشارزاده از استقلال رفتنی شد

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد، بهرام افشارزاده به دلیل دو شغله بودن از باشگاه استقلال کنار می رود. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم رونمایی از دستاوردهای استعدادیابی فدراسیون ورزشی در جمع خبرنگاران و در بخشی از صحبت هایش از بهرام افشارزاده از باشگاه استقلال خبر داد و گفت: بحث دو شغله ها در حال حاضر در باشگاه استقلال صدق می کند و به دنبال جایگزینی یک نفر در این باشگاه هستیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)