پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۴۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
598 ۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۱

دروازه بان سابق استقلال و پرسپولیس مدیر استعدادیابی اوسی بلوز آمریکا شد

به گزارش پایگاه 598، محمد محمدی به عنوان مدیر استعدادیابی باشگاه اوسی بلوز آمریکا انتخاب شد. به گزارش بانک ورزش، تیم اوسی بلوز که موفق شده بود هفته گذشته برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به عنوان تیم اول کنفرانس غرب انتخاب شود در مرحله پلی آف به حریف قدرتندی به نام ال گلکسی روبرو شد و بازی را در زمین حریف با نتیجه دو بر صفر واگذار کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)