پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۱۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۲۰:۰۱

پیروز قربانی: لطفا بعضی مدیران ادای "آدم خوب "ها را در نیاورند

به گزارش ورزش 11، پیروز قربانی بعد از بازی یادبود هادی نوروزی در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم قدر هم را وقتی که زنده هستیم بدانیم و فقط در مواقعی که این اتفاقات می افتد دور هم جمع نشویم. وی خطاب به مدیران باشگاه هایی که گفته بودند طلب هادی نوروزی را خواهند پرداخت گفت: صحبت آن ها را که شنیدم به من برخورد. آن ها جلوی دوربین تلویزیون سینه سپر می کردند که ما پول این بازیکن را می دهیم در صورتی که آن ها وظیفه شان است که آن پول را بپردازند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)