پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۳۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۹:۲۳

پیروز قربانی: لطفا بعضی مدیران ادای "آدم خوب "ها را در نیاورند

بازیکن سابق استقلال می گوید مدیران باشگاه وظیفه شان بود زمانی که هادی در قید حیات بود طلب او را بپردازند و الان می خواهند نقش آدم خوب ها را بازی کنند و بگویند پول او را پرداخت می کنیم. به گزارش ایسنا، پیروز قربانی بعد از بازی یادبود هادی نوروزی در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم قدر هم را وقتی که زنده هستیم بدانیم و فقط در مواقعی که این اتفاقات می افتد دور هم جمع نشویم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)