چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۱۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۱۵:۴۵

ساختمان مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) مرند افتتاح شد

سرویس اندیشه جوان ایرانی ؛ بخش حوزه و دانشگاه: به گزارش جوان ایرانی به نقل از مهر، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام علی نعمت زاده موسس مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) و امام جمعه شهرستان مرند گزارشی از روند احداث این مدرسه داد و گفت: آغاز فعالیت مدرسه حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) از سال 1378 بوده است و با توجه به اینکه فضای ساختمان قدیمی پاسخگوی طلاب علوم دینی و حوزی نبود ساحتمان جدید در مدت کمتر از یکسال در زمینی به وسعت 900 مترمربع در سه طبقه و با زیربنای 1440 مترمربع در دو فاز و اقع در ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)