پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۳۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
طوفان زرد ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۸:۲۱

گل محمدی: اسم رفتارهای داور اشتباه نبود

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: حوصله خوبی برای زدن گل داشتیم و می توانستیم دیدار را خیلی راحت ببریم، اما اتفاقاتی رخ می دهد که از دست ما خارج است. به گزارش طوفان زرد به نقل از خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی بعد از کسب تساوی مقابل سپاهان در دیدار خانگی هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: فکر می کنم بیشتر از من ناراحت و عصبانی هستید. بازی کاملا یک طرفه بود و تنها دو یا سه کرنر زدند که یکی گل شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)