چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۱۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۱:۳۴

هنرمندان برای بهبود دنیا از عشایر الهام گرفتند

در پنجاهمین جشنواره محیطی، هنرمندان همراه استادان حوزه سفال در تلاش برای بهبود دنیا با طبیعت، از عشایر، زندگی و هنری آن ها الهام گرفتند. احمد نادعلیان در گفت وگو با خبرنگار سرویس هنرهای تجسمی ایسنا درباره ی برپایی این جشنواره، اظهار کرد: نیمه مهرماه 94، حدود 25 هنرمند از شهرهای مختلف ایران و حدود 30 نفر از هنرمندان استان سمنان گرد هم آمدند و تجربه ای دو روزه را در سیاه چادر عشایر سنگسر همراه با مردم این شهر گذراندند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)