چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۲۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۹

ایران سال آینده اولین انسان را به فضا می فرستد

رئیس پژوهشگاه هوا و فضای کشور گفت: ایران سال آینده اولین انسان را به فضا پرتاب می کند. به گزارش مهر، فتح الله امی بعدازظهر چهارشنبه در هجدهمین اجلاس روسای دانشگاه های حاشیه دریای خزر در بابل، بیان داشت: تابه حال توانستیم هشت پرتاب از موجودات زیست محیطی به فضا را انجام دهیم که از زیست شروع شد و بعد به موجودات کوچک رسید و در راکت هفت وهشت از موجودات بالاتر مانند میمون که وضیعت فیزیکی آن بسیار شبیه به انسان بوده است، استفاده کردیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)