شنبه آخرین تمرین پرسپولیس پیش از آغاز تعطیلات
سایر منابع:
سایر خبرها
نوراللهی: ما هم شرایط استقلالی ها را داشتیم اما روی پای خودمان ایستادیم
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، احمد نوراللهی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی گفت: ابتدا می خواهم از هواداران تشکر کنم. امروز در این هوای سرد سنگ تمام گذاشتند و از تیم حمایت کردند. پرسپولیس در نیمه اول بازی هجومی انجام داد. نیمه دوم با توجه به اینکه 10 نفره شدیم شرایط سخت شد و مجبور شدیم دفاع کنیم. بچه ها هم خیلی خوب دفاع کردند و خداراشکر توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم. وی
آب پاکی باشگاه استقلال روی دست هواداران
شگاه استقلال با صدور بیانیه ای رسما به حضور آندره آ استراماچونی در استقلال پایان داد. بیانیه باشگاه استقلال به شرخ زیر می باشد: پس از پاسخ باشگاه استقلال به شروط یازده گانه آندره آ استراماچونی، دو مرتبه مهلت ارائه پاسخ نهایی از طرف ایشان توسط باشگاه استقلال تمدید شد. ابتدا تا ساعت 10 صبح روز چهارشنبه و برای آخرین بار تا ساعت 10 صبح پنج شنبه (امروز). وکیل استراماچونی در پاسخ
طعنه نوراللهی به آبی ها: ما هم مشکلات داریم اما روی پای خودمان ایستاده ایم
به گزارش ایسنا، احمد نوراللهی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر نساجی اظهار کرد: ما تمام تلاش خود را برای قهرمانی خواهیم کرد. مربی قبلی
نوراللهی: روی پای خودمان ایستادیم و بهانه نیاوردیم
احمدنوراللهی در پایان دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران در چارچوب دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران که با برتری یک بر صفر سرخ پوشان پایتخت پایان یافت اظهار داشت: ابتدا از هواداران مان تشکر می کنم زیرا سنگ تمام گذاشتند و حمایت کردند. در نیمه نخست یک بازی هجومی را نمایش دادیم و چند موقعیت گل هم داشتیم و یک گل نیز به ثمر رساندیم. کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس افزود
کالدرون هم مثل استراماچونی داغ کرد؛ باشگاه نمی خواهد بمانم!
. ما خودمان هنوز دریافتی نداشتیم و بازیکنان هم پولی نگرفتند و ترجیح می دهیم به جای پرداخت پول به بازیکنان خارجی، به بازیکنان ایرانی پول پرداخت شود. امیدوارم که قبل از شروع تمرینات در نیم فصل دوم، پرداخت های معوقه، پاداش ها و طلب فصل گذشته بازیکنان پرداخت شود. من و دستیارانم 6 ماه با تمام وجود کار کردیم، بدون اینکه درخواستی داشته باشیم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته
احتمال دوری 3 هفته ای نعمتی از تمرینات پرسپولیس
دکتر علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مصدومیت سیامک نعمتی گفت: کارهای اولیه سیامک انجام شده و امروز MRI می گیرد، انشالله که مشکل حادی نباشد. وی ادامه داد: باید منتظر نتیجه MRI باشیم، احتمال پارگی عضله همسترینگ وجود دارد و اگر تشخیص بر پارگی باشد، نعمتی حدود 3 هفته از تمرینات دور خواهد بود. 255 43 کد خبر 1335823
خلاصه بازی پرسپولیس 1 - نساجی 0
برترین ها: در چارچوب دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس با گل امیری مقابل نساجی به برتری رسید.
اختلاف در ذوب آهن؛ جانشین منصوریان کیست؟
آی اسپورت - پیش از دیدار تیم فوتبال ذوب آهن با سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر بود که علیرضا منصوریان سرمربی این تیم از سمت خود کنار رفت و سبزپوشان اصفهانی نیم فصل دوم لیگ برتر را با مربیگری موقت حسن استکی آغاز کردند. مسئولان باشگاه ذوب آهن که امیدوار هستند در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیرند و به رده های بالای جدول صعود کنند، هنوز در پیدا کردن جانشین علیرضا منصوریان و معرفی سرمربی جدید خود به نتیجه
ناراحتی شدید کالدرون در نشست خبری: دروغ بس است؛ من احمق نیستم!/ بازیکن خارجی نمی خواهم
باشگاه و وزارتخانه می خواهم که سازماندهی در خور بازیکنان و هواداران پرسپولیس داشته باشد. شما رسانه ها باید به آینده فوتبال کشورتان کمک کنید. فوتبال ایران کیفیت دارد. فوتبال ایران می تواند خیلی بهتر شود و کیفیت دارد. پس از مسئولان خواهش می کنم به منافع شخصی خودشان فکر نکنند و به فکر منافع جمع باشند. نباید اجازه بدهید این افراد قدرت پیدا کند من متواضعانه و صادقانه کار کرده ام. * من احمق نیستم
علیپور: انتقاد هواداران پرسپولیس بی جا نبود/ بزرگترهای تیم درباره مشکلات مالی صحبت کنند
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، علی علیپور پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نساجی مازندران گفت: با برنامه وارد زمین شدیم و نساجی هم تیم بسیار خوبی بود. خیلی مهم بود که نیم فصل اول را با سه امتیاز به پایان برسانیم تا هواداران خوشحال شوند، به صدر جدول صعود کنیم و نیم فصل دوم را با قدرت استارت بزنیم. وی درباره اینکه هواداران پرسپولیس می ترسند اتفاق استراماچونی برای
ترابی: امیدوارم کالدرون در پرسپولیس بماند
مهدی ترابی پس از پایان بازی پرسپولیس و نساجی مازندران که با پیروزی یک بر صفر قرمزپوشان تهرانی به پایان رسید در جمع خبرنگاران
رادوشوویچ: رابطه خوبی با بیرانوند دارم
بوژیدار رادووشویچ پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی مازندران، اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و زمانی که 10 نفره شدیم کار سخت شد و در دقایق پایانی با بیرون رفتن سیامک نعمتی ، حریف حملات زیادی انجام داد که خوشبختانه توانستیم از برتری خود دفاع کنیم. وی با قدردانی از هواداران تیمش، گفت: همواره ممنون آنان بوده ام و امیدوارم با کسب یک عنوان قهرمانی دیگر، جواب محبت هواداران را بدهیم
کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و نساجی
علیرضا سهرابی پیشکسوت داوری و سرپرست سابق کمیته داوران در گفت وگو با ایسنا، درباره قضاوت منصوریان در دیدار پرسپولیس و نساجی در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: داور قضاوت خوبی داشت و شجاعت زیادی در بسیاری از صحنه ها به خرج داد. قضاوت بی اشتباهی نبود اما منصوریان اشتباه تاثیرگذاری در نتیجه نداشت. وی ادامه داد: تصمیم به اخراج ربیع خواه شجاعانه و البته درست بود زیرا هافبک
رضا مهاجری: حق ما باخت به پرسپولیس نبود
خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه موفق شد با تک گل وحید امیری تیم نساجی را شکست بدهد. رضا مهاجری سرمربی نساجی در نشست خبری خود در ورزشگاه آزادی گفت: به پرسپولیس تبریک می گویم. حقمان باخت نبود. آنها بلد بودند چگونه ببرند ولی ما نتوانستیم. سرمربی نساجی افزود: نمی خواهم توجیه کنم اما مظلوم واقع شدیم. روزی که بازی ما را با
بهتاش از پایتخت به دروازه تیم لیگ برتری رسید
یکی از شخصیت های سریال پایتخت امروز در ورزشگاه آزادی درون دروازه تیم لیگ برتری ایستاد!
کالدرون امید عالیشاه را از صفحه اینستاگرامش آنفالو کرد
مدتی است که گابریل کالدرون با وجود شرایط مناسبی که امید عالیشاه از نظر فنی در تمرینات از خود نشان داده و در بازی هایی هم که حضور داشته
قلعه نویی: فوتبال ایران قانون مدوّنی ندارد
امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خواهشی از وزیر نفت دارم که در فکر حل مشکلات تیم های نفتی باشد و با وجود سه تیم خوب در فوتبال، نگاه ویژه ای به این تیم ها صورت بگیرد و با توجه به مشکلاتی که در کشور وجود دارد، فوتبال همه زندگی مردم شده است. وی ادامه داد: اگر تداخل نداشته باشد، من همیشه بازی این تیم ها را تماشا می کنم، بازی
سلمانی: پوشیدن پیراهن تیم ملی امید افتخار بزرگی است
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال جعفر سلمانی که برای نخستین بار در اردوی تیم المپیک حضور دارد در بازی درون تیمی دو بار موفق به گل زنی شد. سلمانی در خصوص شرایط اردو گفت:خداروشکر شرایط بسیار خوبی داریم و تمرینات به بهترین شکل دنبال می شود.امیدوارم مراحل پایانی آماده سازی هم به همین صورت بگذرد وبا آمادگی کامل وارد مسابقات شویم. وی افزود:در این اردو
علیپور: هواداران دوست داشتند من سرحال شوم/ با پرسپولیس قرارداد دارم
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی علیپور پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی، در دید
ربیع خواه: اخراجم درست بود
محسن ربیع خواه در پایان دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران در چارچوب دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر که با برتری یک بر صفر سرخ پوشان پایان یافت اظهار داشت: مسابقه خوبی بود و نساجی هم خیلی خوب بازی کرد و خدا را شکر در نیمه نخست توانستیم به گل برسیم. وی افزود: متاسفانه بعد از اخراج من، بازی دست نساجی افتاد اما خوشبختانه توانستیم سربلند از زمین خارج شویم و دل هواداران را شاد
نوراللهی: ما هم شرایط مشابه استقلال را تجربه کرده ایم
به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی و در رابطه با کسب سه امتیاز مقابل نساجی مازندران که البته با 10 نفره شدن پرسپولیس در 30 دقیقه پایانی به زحمت کسب شد، اینگونه در جمع خبرنگاران حرف هایش را آغاز کرد: بازی خوبی انجام دادیم. سه چهار موقعیت داشتیم و توانستیم یکی از آنها را گل تبدیل کنیم. در نیمه دوم با توجه به اینکه 10 نفره شدیم و در یک دقایقی
ابتدای فصل شرایط بدی داشتیم/ هدف ما قهرمانی در پایان لیگ است
به گزارش خبرنگار مهر ، در یکی از دیدارهای معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز جمعه تیم های پرسپولیس و نساجی مازندران به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به سود پرسپولیس تمام شد. در این مسابقه که از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی با حضور 35 هزار تماشاگر آغاز شد، وحید امیری (34) برای پرسپولیس گلزنی کرد. به این ترتیب پرسپولیس 34 امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان
ترابی: مشکلات مالی وجود دارد/ امیدوارم باشگاه فکری برای حال نگه داشتن کالدرون بکند
به گزارش ایسنا، مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری یک گله این تیم برابر نساجی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم به 3 امتیازی که برایمان مهم بود، برسیم و امیدوارم بعد از تعطیلات با یک تیم بهتر به لیگ برگردیم. وی در خصوص امکان جداشدن کالدرون گفت: این صحبت ها در حیطه وظایف من نیست و باشگاه یک فکری برای نگه داشتن کالدرون خواهد کرد. امیدوارم که در تیم بماند و
رفعتی: پنالتی پرسپولیس دیده نشد
، انتخاب او و حتی کمک داور دوم و داور پشت دروازه این مسابقه ریسک بالایی داشت. با این حال این داور قضاوت بدی را به نمایش نگذاشت. در دقیقه 26 مدافع نساجی بر روی بازیکن شماره 9 پرسپولیس در محوطه جریمه مرتکب خطا شد و داور باید برای پرسپولیس اعلام پنالتی می کرد. در دقیقه 58 اخطار دوم و اخراج به بازیکن شماره 18 پرسپولیس کاملا درست بود. کارشناس داوری فوتبال تصریح کرد: کلیه کارت های زردی که داور
هنوز از پرسپولیس طلب دارم/ بیرانوند به زودی برمی گردد
: من هنوز از فصل پیش طلبکارم البته نه تنها من بلکه تعدادی از بازیکنانم هم شرایط من را دارند اما امیدوارم با درایت آقای انصاری فرد و تلاش هایی که او انجام می دهد این مشکل هر چه زودتر برطرف شود. وی در پاسخ به این پرسش که کالدرون در نشست خبری گفته است به جای اینکه بازیکن خارجی بگیریم پول آنها را به بازیکنان داخلی بدهیم، خاطرنشان کرد: خوشحالم که کالدرون چنین تفکری دارد. مطمئنم همه بازیکنان ما
ترابی: حرفی از بالا رفتن رقم قراردادم نزده ام/ در نیم فصل دوم عملکرد بهتری خواهم داشت
بیشتر صحبت خواهند کرد. هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره نگرانی های کالدرون از مشکلات باشگاه تصریح کرد: این موضوع در حیطه باشگاه است. امیدوارم مشکلات برطرف شود تا تیم با قدرت به کارش ادامه دهد. ترابی درباره شرایط خودش در نیم فصل اول خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که در نیم فصل دوم عملکرد بهتری خواهم داشت. وی در پاسخ به این پرسش که خواهان افزایش رقم قراردادش بوده است، اظهار
صحبت های بازیکنان پرسپولیس پس برد مقابل نساجی
/> هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره نارضایتی بازیکنان از شرایط مالی تصریح کرد: این موضوع را باید از کاپیتان تیم بپرسید. ترابی: حرفی از بالا رفتن رقم قراردادم نزده ام/ در نیم فصل دوم عملکرد بهتری خواهم داشت مهدی ترابی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: می دانستیم بازی سختی را داریم و تمام تلاش مان را کردیم. متأسفانه در نیمه دوم 10 نفره شدیم، ولی خدا را شکر
ادعایی جنجالی؛ اشتباهات داوران فوتبال را زیباتر می کند!
به گزارش مدال ، ورود سیستم کمک داور ویدیویی به فوتبال از روز نخست حرف و حدیث های فراوانی را در پی داشته و حالا کاسمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید در مصاحبه با Movistar+ صحبت های جالبی را درباره تکنولوژی VAR بیان کرده است. او در این خصوص گفت: شخصاً VAR را دوست ندارم و به آن علاقه ای ندارم. به نظر من فوتبال با اشتباهاتش زیباتر است زیرا به بحث و تبادل نظر در خیابان ها بین مردم منجر می شود. اشتباهات داوران نیز بخشی مهمی از این ماجرا است. بیشتر بخوانید: مورینیو: VAR فوتبال را نابود می کند ...