دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۰۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بهار نیوز ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۷:۲۴

رهاورد سفر؛ افسردگی و فلاکت زدگی بی سابقه

گروه جامعه: احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: قطار سوت زنان هوای پر دود و کثافت را شکافت و از تهران دور شد؛ اما هر چه از شهر دورتر شد، از کاهش آلودگی خبری نشد. حتی در دل کویر هم سیاهیِ دود، افق دور دست را تیره و تار کرده بود. تا ایستگاه زواره - شهری در حاشیۀ کویر مرکزی ایران در نزدیکی اردستان - که خورشید پشت قلۀ کرکس غروب کرد، آلودگی همچنان پا بر جا بود و بعد از آن هم تاریکی شب اجازۀ چشم چرانی نداد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)