دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۰۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نواندیش ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۱:۵۸

روبینیو: قرار بود با دی بیاسی به استقلال بیایم

بازیکن پیشین میلان و منچسترسیتی می گوید چیزی تا پیوستنش به استقلال نمانده بود اما بر هم خوردن توافق این تیم و جیانی دی بیاسی باعث شد حضور او در ایران نیز در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. به گزارش ایسنا، باشگاه اسقلال در حال مذاکره با روبینو، ستاره سال های قبل رئال مادرید و میلان است که البته صحبت های این بازیکن برزیلی و 35 ساله نشان می دهد این مذاکرات روند مثبتی را طی نمی کند و همبازی بازیکنانی چون کاسیاس و ایبراهیموویچ کار سختی برای حضور در جمع آبی پوشان پایتخت دارد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)