چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۱۸:۴۵

منصوریان: باید تفکر داوری در بازی های لیگ تغییر کند/ می توانستیم برنده ...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: از نتیجه راضی نیستم چرا که می توانستیم برنده این مسابقه باشیم و به راحتی به 3 امتیاز برسیم تا وضعیتمان را در جدول لیگ بهتر کنیم. وی ادامه داد: گسترش تیم قابل احترامی است اما در این دیدار موقعیت های آنچنانی نداشت و تنها روی اشتباه مدافع تیم ما یک موقعیت به دست آورد که به گل رسید ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)