چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۱۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تماشاگر ۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۱۹:۱۴

مظلومی: زنگ خطر را برای داوری به صدا درمی آورم/ عجولانه بازی کردیم

روز نو : سرمربی استقلال پس از تساوی تیمش برابر پدیده ضمن انتقاد از عملکرد داور گفت: زنگ خطر را برای داوری به صدا درمی آورم. با تمام احترامی که برای داوران قائلم ولی باید از تیمم دفاع کنم. پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر پدیده مشهد درباره این دیدار گفت: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت های زیادی را به دست آوردند. فوتبالی شناور از سوی دو تیم ارائه شد و اگر دو تیم از موقعیت هایشان استفاده می کردند گل های بیشتری را شاهد بودیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)