پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۴۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۸

انریکه: محرومیت 6 ساله نیمار مضحک است

به گزارش خبرگزاری فارس ، لوئیس انریکه سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا گفت: متاسفانه از هر راهی که بتوانند در حال تخریب بارسلونا هستند، محرومیت 6 ساله نیمار واقعا مضحک است. ادعای باشگاه سانتوس معنا ندارد و از وکلای باشگاه نیز در این باره سوال کرده ام. هیچ مبنای حقوقی در ادعای باشگاه سانتوس وجود ندارد و این باشگاه به راحتی به خودش اجازه می دهد به بازیکن من تهمت بزند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)