چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۳:۰۱

کاشت زعفران برای نخستین بار در سیروان

مدیر جهاد کشاورزی سیروان از کاشت زعفران برای نخستین بار در این شهرستان خبر داد. مهندس حاجعلی پورمحمد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ی ایلام اظهار کرد: 3 هکتار از اراضی شهرستان سیروان در حوزه ی سراب کارزان برای نخستین بار زیر کشت زعفران قرار گرفت. مدیر جهاد کشاورزی سیروان افزود: پیش بینی می شود در سال های آتی سطح بیشتری از اراضی این شهرستان به کشت زعفران اختصاص یابد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)