سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۰۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری اقتصادی ایران ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۲

افزایش صادرات نفت به ژاپن بعد ازتحریم

اکونیوز:مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران از افزایش هفت درصدی واردات نفت خام ژاپن از ایران پس از لغو تحریم ها خبر داد و گفت: ژاپن اظهار تمایل کرده که 10 درصد از سهم واردات نفت خام خود را پس از لغو تحریم ها به ایران اختصاص دهد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)