پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۰۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
رویش ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۴:۴۸

ضبط فوتبال ها اچ دی شد

شنبه ، 25 مهر 1394 ، 14:39 به گزارش رویش نیوز به نقل از ایسنا، اچ دی شدن ضبط مسابقات فوتبال لیگ برتر، خبری بود که روز گذشته - 24 مهر ماه - عادل فردوسی پور بارها در حین گزارش فوتبال پرسپولیس - صبا اعلام کرد و آن را اتفاقی مهم در این عرصه دانست. البته اچی دی شدن مشکلاتی هم در گزارش بازی ایجاد کرده بود؛ به طوری که تا اواسط نیمه اول فردوسی پور تصویر تلویزیون را در مقابلش نداشت و از همکارشان در رژی درخواست می کرد تایم بازی را در اختیار او بگذارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)