دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۴۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۳/۱۱/۲۱ - ۱۳:۴۸

محرمی: در بیمارستان هم نگران پرسپولیس بودم/ فکر نمی کردم اینقدر در دل مردم ...

مقاله ها پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در بیمارستان هم که بودم نگران وضعیت پرسپولیس بودم و امیدوارم هرچه زودتر وضعیت این تیم خوب شود. مجتبی محرمی در خصوص شرایط جسمانی اش گفت: حالم خوب است و مشکلی که باعث شد در بیمارستان بستری شوم گرفتگی رگ های قلبم بود که فعلاً برطرف شد و جا دارد که از کل مردم ایران تشکر کنم که به یادم بودند و واقعاً فکر نمی کردم اینقدر در دل مردم جا داشته باشم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)