چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۰:۵۹

بهره گیری از تابلوهای تبلیغاتی جنوب کرمان برای فرهنگ عمومی

جیرفت - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی مصوب شد 10 درصد از تابلوهای سطح شهرستان های جنوبی توسط شهرداری ها به تبلیغات شورای فرهنگ عمومی اختصاص یابد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)