چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۵

لزوم توجه بیشتر مسئولان به حوزه سلامت

رییس ستادتوان افزایی و حمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهاد شهرتهران با اشاره به چالش های موجود نظام سلامت و مشکلات مردم دراین زمینه گفت: مسئولین باید توجه خود را به حوزه سلامت بیشتر کنند. به گزارش سرویس شهری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، الهه راستگو با اشاره به اهمیت سلامت و لزوم توجه بیشتر مسئولان به فراهم سازی امکانات لازم جهت ارتقای کیفیت زندگی مردم و افزایش رفاه اجتماعی اظهار کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط