پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۵۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۲۰:۴۸

شهرداری میدان مشق را از وزارت خارجه می گیرد تا موزه کند

مهر نوشت: قائم مقام سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: با مذاکراتی که با وزارت امور خارجه صورت گرفته این آمادگی وجود دارد که با خروج وزارت خارجه از این محدوده این مجموعه به عنوان موزه در اختیار شهرداری قرار گیرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)