چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
سلامت نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۴

50درصد اتوبوس های تهران درسن بازنشستگی

سلامت نیوز :رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه عمر مفید 3000 دستگاه اتوبوس فعال در پایتخت به پایان رسیده، اظهار کرد: این اتوبوس های کاملاً فرسوده که حدود 50 درصد از مجموع ناوگان اتوبوسرانی تهران را تشکیل می دهند، به سن بازنشستگی رسیده اند و وقت آن فرا رسیده که جای خود را به اتوبوس های نو بدهند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)