چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۲۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۸:۵۰

پرونده زمین خواری 3 هزار هکتاری پس از 20 سال بسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهار محال و بختیاری، گفت: زمین خواری و دست اندازی به اراضی دولتی و منابع ملی در سنوات اخیر در کشور واقعیت تلخی است که رنجش آحاد جامعه و بویژه مقام معظم رهبری را به همراه داشته است. وی افزود: مقام معظم رهبری در هشدار و تذکر صریح خود در اسفندماه 93 خواستار رسیدگی دقیق و قانونی به این امر شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)