چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۳۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۲

تکمیل کمربندی جنوبی و بیمارستان دو اولویت مهم قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسن کریمی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه های شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران با اشاره به این که خوشبختانه پروژه های قرچک با روند اجرایی مناسبی روبرو هستند در ارتباط با پروژه کمربندی جنوبی اظهار داشت: با بهره برداری از کمربندی جنوبی این شهر بسیاری از مشکلات ترافیکی شهرستان برطرف خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)